11.1.2011

I'm miles away from where you are

 

I'm miles away from where you are
and I lay down on the cold ground and I
I pray that someone picks me up
and sets me down in your warm arms

Heips, en oo kirjottanut pitkää aikaa niin aattelin et hei nyt yhtäkkii tuun moikkaamaa
Eli- oon ollu viihteellä n. 3vk... jotenki rankkaa vaa olla eikä minkäänlaista aika taulua
mutta onneksi alkoi työt eileen ja on jonkinlaista tasaantumista mun valvomiseen mistä
yritin päästä eroon viimeisellä lomaviikolla.

Nooh mitäs muuta..hmm..aivan oon taas ruvennu tekee videoitani ja happy about that
koska oon edenny niissä hyvin ja ei oo enää kovin montaa puoles välis :)
Ai nii, ja ne jotka ei tiedä että harrastan sellaista niin kyllä :) mä teen kaikenmoisista sarjoista jotain
omaperäisiä trailereita tai fiktiotraileita tai musalla jonkimoist musavideoo castista :)

Noo anyway
Mä ny lopettelen ja rupeen ettiin kuvia mun projektiin.

Musaa:
Katy Perry - Firework
Snow Patrol - Set the fire to the third bar

 <3: Tersu

2 kommenttia: